Zwroty i Reklamacje

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Koszty wysyłki ponosi oczywiście Kupujący. Powołując się na Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827). Zgodnie z art. 38, Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach gdy: „Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb” Przypominamy również, że nie przyjmujemy i nie odbieramy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 

Reklamacje

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, ewentualne zdjęcia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Pomagamy i doradzamy

Zachęcamy do kontaktu

z naszymi specjalistami poprzez wysłanie zapytania, wysłanie smsa z prośbą o kontakt lub zadzwonienie na naszą infolinię

Zawartość koszyka