Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (do pobrania tutaj) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Skorzystaj także z poniższego formularza. Koszty wysyłki ponosi oczywiście Kupujący. Powołując się na Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827). Zgodnie z art. 38, Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach gdy:

  • Zakup był dokonany na Firmę, Działalność Gospodarczą czy też Spółkę.
  • Przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzebom.
  • Przypominamy również, że nie przyjmujemy i nie odbieramy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Reklamacje

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem. Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady, ewentualne zdjęcia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Formularz zwrotu/reklamacji

Uwaga! Nie przyjmujemy zwrotów przy zakupie na firmę (spółkę w rozumieniu Kodeksu Handlowego)